Underbara måndag...

publicerat i Kost;
Vaknade ganska tidigt i morse, trots en hektisk helg på jobbet, med sena kvällar som följd.
Men det är ju så att på mitt jobb så känns det inte riktigt att man jobbar.
Det är ett rent nöje alla stunder och skrivandet kommer liksom av sig självt i samma stund som jag sätter mig vid Macen.
Studsade upp ur sängen och snodde ihop en äggmjölkslatte, slog igång facebook och skrållade igenom.
Facebook har nämligen blivit en del i mitt arbete, där får man ofta reda på vad som hänt eller ska hända.
Mycket behändigt, sedan är det ju mycket i den där boken som jag lätt skulle klara mig utan, men det är en annan historia.
 
Så här såg det ut på vår sida i morse...Lägg märke till antalet gillare. Fantastiskt roligt att vi är så omtyckta, det ökar i en rasande fart nu och alla positiva kommentarer vi får vart vi än vänder oss ger ju så himla mycke energi.
 
 
Gilla Gilla Gilla!!!
 
Solen skiner idag och jag har redan jobbat undan dagens arbetsuppgifter samt gjort iordning middagsmaten.
Så det blir en tur till lekparken med fika och kamera.
Jag behöver ha lite fotolektion utomhus med min Canon EOS 6D, den kräver sin sak. Det är inte bara en inställning om man säger så ;)
 
 
Ett behändigt sätt att steka köttbullar på är i ugnen, vem har tid att stå vid spisen ;)
 
 
Ett helt fat med hemgjorda köttbullar, helt utan tillsatser och smaksatta med vitlök.
LIte wokade grönsaker till det och en god och gräddig sås och tadaaaa...Middagen är färdig.
Nu ska vi ut och njuta av dagen, hoppas solen vill göra oss sällskap under tiden.
 
Jess

Kommentera inlägget här :