Dags att betala tillbaka vistelsen i NYC

publicerat i Kost;
Jag har inte vågat ställa mig på vågen sedan vi kom hem från New York.
I morse tog jag ändå tjuren vid hornen och gjorde slag i saken.
Saken är den att jag har gått upp 6 kg på kuppen och jag blir inte av med sockerdjävulen.
Bara låter den styra mitt liv så där som jag inte vill att den ska få möjlighet att göra.
 
Jag tog beslutet i samma veva som jag klev av vågen.
Idag börjar avgiftning i allra högsta grad.
Det här kommer att bli tufft, det vet jag ju sedan tidigare.
Men jag måste helt enkelt bli av med sockerberoendet.
Senaste dagarna, kanske veckan, har det varit värre än vanligt,
det har accelererat något kopiöst och jag är inte med på det här tåget längre.
Stoppa sockertåget!!!
Det finns bara ett ord i det här sammanhanget.
 
SKÄRPNING!!!
 
Jess
 

Kommentera inlägget här :