Låter mig inspireras...

publicerat i Kost;
Jag prenumererar på en riktigt bra tidning som är full av goda recept och fina tips.
Allt i LCHF-stil så klart eftersom det är min melodi...alla kategorier.
Tro mig, jag har provat det mesta...utom pulverföda.
Det mina vänner är inte min melodi och knappast någon annans heller,
alla kommer nog på det eftersom...inbillar jag mig i alla fall.
Det går inte att övertyga mig om att ett pulver skulle kunna tillgodose vad kroppen behöver.
Det hörs ju hur dumt det låter.
Jag låter mig inspireras av all god mat som jag kan äta istället
och skriver en lång inköpslista på alla härliga råvaror som jag får tillfälle att inhandla till alla nya och spännande recept.
 
PS: Jag provade Nutrilett en gång för lääänge sedan, men det är preskriberat nu ;)
 
Ät god mat och färre kolhydrater gott folk och tänk på att en kall öl som lätt slinker ner är lika som att äta ett par brödskivor och en enda cider är rena rama sockerbomben. Isch va sliskigt...
 
 
 
Trevlig helg alla läsare :)
 
Jess
 
 

Kommentera inlägget här :