Taggar för gym...

publicerat i Kost;
Nu har jag funderat länge nog.
Kom av mig helt med styrketräningen nånstans förra sensommaren.
Jag tror att det var för att jag hade bestämt mig för att byta gym.
På det nya stället fanns inte alls lika många alternativ att välja på, det blev krångligare att träna och det blev liksom fel allting.
Nu har jag letat fram inpasseringstaggen till mitt gamla gym och fått den aktiverad.
Jag har faktiskt inte haft tid att tänka på det förrän nu.
Sedan vi köpte sveg.se och jag samtidigt jobbade kvar på Posten, då fanns det ingen tid, eftersom jag jobbade på Posten på dagarna och skrev för brinnande livet, gjorde olika research och besökte olika event kvällstid och intervjuer per telefon...
Ja, någon Jessicatid har inte funnits att tala om...förrän nu. 
Nu går det att styra dagarna lite mer och det känns som en fantastisk gåva.
Målmedveten planering i allra högsta grad kan jag säga.
Det här har jag drömt om länge...Att få äga sin egen tid.
Naturligtvis har jag återigen använt mig av tankens kraft enligt min Bibel, The Secret.
Behöver jag säga hur tacksam jag är??
Vilken dag som helst nu kommer jag att ta mig till gymet.
Det har ni mitt ord på.
Min kropp kommer att jubla av glädje och jag med.
 
Jess
 

Kommentera inlägget här :